logo MED

Reklamace online

Níže jsou uvedeny pokyny, jak podat reklamaci, krok za krokem. Uvedené informace platí pro objednávky uskutečněné v internetovém obchodě wearmedicine.cz. Pokud se domníváte, že zboží, které jste si zakoupili, je v rozporu se smlouvou / vadné, můžete ho reklamovat v souladu s příslušnými právními předpisy.

 

Krok za krokem – jak reklamovat výrobek?

Vyplňte reklamační formulář a přiložte k balíku s reklamovaným zbožím.

Formulář si můžete stáhnout i ZDE. Pokud nemáte tiskárnu nebo nechcete použít náš formulář, můžete ho vypsat podle vzoru také ručně. Doporučujeme vám však použít námi připravený formulář, který vám reklamaci výrazně usnadní.

Pošlete reklamované zboží společně s reklamačním formulářem na adresu:
 

DPD CZ s.r.o. Wearmedicine.cz
Orlovská 162/803,
713 00 Ostrava-Heřmanice

s poznámkou "MEDICINE.CZ - REKLAMACE"

 

Pamatujte:

>> Zabalené zboží společně s formulářem podejte na poště jako „Balík na adresu“. Zásilky odeslané jiným způsobem nejsme schopni převzít.

>> Reklamace jsou zpracovávány během maximálně 30 dnů ode dne přijetí reklamovaného zboží.

>> V případě odůvodněné reklamace, reklamaci vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy.

 

LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Pokud bude reklamace uznána za oprávněnou, vyřídíme reklamaci v souladu s platnými právními předpisy. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne následujícího po přijetí zásilky obsahující reklamované zboží do hlavního skladu e-obchodu.

 

SOUBORY KE STAŽENÍ:

Reklamační formulář Medicine