logo MED

Vrácení a reklamace ONLINE

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vrácení zboží? Je to snadné!

Máte právo vrátit koupené zboží během 30 dnů ode dne přijetí zásilky.

Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když za takovou informaci budeme vděční – využijeme ji při přípravě nové nabídky a vylepšování fungování obchodu.
 

Krok za krokem – jak vrátit zboží?

ODESLÁNÍ NA VLASTNÍ NÁKLADY

• Přímé náklady na vrácení věcí nese Zákazník. Vyplňte formulář pro vrácení zboží přiložený k zásilce. Můžete si ho stáhnout i >> ZDE

• Můžete také vyplnit a poslat Formulář odstoupení od smlouvy nebo jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o odstoupení od smlouvy i elektronicky na adresu: [email protected]

• Klient odpovídá za případné snížení hodnoty zboží v souladu s obchodními podmínkami wearmedicine.cz a právními předpisy. Budeme vděční, pokud nám zboží vrátíte v originálním balení od výrobce.

• Zabalené zboží společně s formulářem pro vrácení je možné odeslat libovolnou přepravní společností. Pozor: informujeme, že jsme schopní převzít jen zásilky odeslané na naši adresu.

• Zboží odešlete na adresu:

DPD CZ s.r.o. Wearmedicine.cz
Orlovská 162/803,
713 00 Ostrava-Heřmanice

s poznámkou "MEDICINE.CZ - VRÁCENÍ"

 

Pamatujte:

* Vyplněný „Formulář na vrácení zboží“ nebo „Formulář odstoupení od smlouvy” připojte prosím k balíku.

* Vrácení platby trvá 5–14 dní v souladu s platnými právními předpisy.

* Poštovní náklady spojené s vrácením zboží vám nevracíme.

* Neposílejte nám zásilky na dobírku – nemáme technickou možnost takovou zásilku převzít.

* Vzhledem k bezpečnosti zásilky a rychlosti jejího dodání doporučujeme odeslat zboží kurýrní společností nebo poštou s využitím možnosti „Potvrzení odeslání“ nebo „Doporučený balík“.

* Nemusíte přibalovat doklad o zaplacení.
 

SOUBORY KE STAŽENÍ: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

REKLAMACE

Pokud se domníváte, že zakoupené zboží je v rozporu se smlouvou / vadné, můžete ho reklamovat v souladu s příslušnými právními předpisy.


Krok za krokem – jak reklamovat výrobek?

1. Vyplňte reklamační formulář a přiložte k balíku s reklamovaným zbožím. Formulář si můžete stáhnout i ZDE. Pokud nemáte tiskárnu nebo nechcete použít náš formulář, můžete ho vypsat podle vzoru také ručně. Doporučujeme vám však použít námi připravený formulář, který vám reklamaci výrazně usnadní.

2. Pošlete reklamované zboží společně s reklamačním formulářem na adresu:

DPD CZ s.r.o. Wearmedicine.cz
Orlovská 162/803,
713 00 Ostrava-Heřmanices poznámkou "MEDICINE.CZ - REKLAMACE"

 

Pamatujte:

1. Zabalené zboží společně s formulářem podejte na poště jako „Balík na adresu“. Zásilky odeslané jiným způsobem nejsme schopni převzít.

2. Reklamace jsou zpracovávány během maximálně 30 dnů ode dne přijetí reklamovaného zboží.

3. V případě odůvodněné reklamace, reklamaci vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy.

 

Mimosoudní řešení sporů:

1. Pokud zakoupíte Zboží jako spotřebitel, máte právo využít mimosoudního řešení sporů a nápravy formou interaktivní platformy ODR (Online Dispute Resolution) v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013. o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/ES, dále jen "nařízení o ODR".

Platforma ODR je interaktivní nástroj, který je k dispozici spotřebitelům v Evropské unii a jehož prostřednictvím mohou podat stížnost. Níže je uveden odkaz na platformu ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.http://ec.europa.eu/consumers/odr/,

Podle článku 1 nařízení o online řešení sporů je cílem platformy online řešení sporů poskytnout spotřebitelům nástroj pro usnadnění nezávislého, nestranného, transparentního, účinného, rychlého a spravedlivého mimosoudního řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky online v Evropské unii.

Zároveň vás informujeme, že použití tohoto systému řešení sporů není povinné.

2) Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.  

4) Vyřizování stížností zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy: [email protected] Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na Vaši elektronickou adresu.

 

 

V případě jakýchkoli dotazů jsme vám k dispozici na tel. čísle +420 225 850 258 nebo můžete použít kontaktní formulář.
 

SOUBORY KE STAŽENÍ: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ