Pomoc
logo MED

Podmínky pro prezentaci zboží v obchodě Wearmedicine.cz

PODMÍNKY PRO PREZENTACI ZBOŽÍ V OBCHODĚ WEARMEDICINE.CZ 

 

I OBECNÉ INFORMACE

1. Internetový obchod www.wearmedicine.cz a mobilní aplikace pro používání tohoto obchodu (dále společně jen „Obchod“) provozuje společnost Brandbq Sp. z o.o.  se sídlem v Krakově, adresa: 31-564 Krakov, Aleja Pokoju 18 (Polsko), v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v Krakově, XI. Obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000372924, IČ 121360377, DIČ 6793049718. V následujících ustanoveních těchto Podmínek používáme pro zjednodušení komunikace termín: „Brandbq“, „my“ nebo jiné zájmena označující první osobu množného čísla. 

2. V Obchodě je prezentováno pouze Zboží, jehož prodejcem je Brandbq. 

3. Obsah stránek v Obchodě je přizpůsoben jazykové verzi, kterou používá uživatel Obchodu. 

 

II SPONZOROVANÉ MATERIÁLY

1. V rámci Obchodu vám nabízíme Zboží vlastní značky, jehož jsme výhradním výrobcem. Spolupracujeme však s externími partnery, například při tvorbě speciálních nebo licencovaných kolekcí.

2. V rámci této spolupráce můžeme zvýraznit určité Zboží (dále jen „Sponzorované materiály“).

3. Sponzorované materiály jsou vždy jasně označeny etiketou „Sponzorováno“, díky čemuž je lze snadno odlišit od ostatního Zboží umístěného v Obchodě podle obecných pravidel. Po kliknutí na etiketu „Sponzorováno“ se zobrazí informace o tom, kdo daný obsah sponzoruje, jaká jsou pravidla jeho zvýraznění a budete se moci seznámit s tímto dokumentem kliknutím na dostupný odkaz.

4. Sponzorovaným materiálům publikovaným v rámci placené reklamy poskytujeme vyšší viditelnost. Jsou umisťovány na výraznější, viditelnější místa – můžete je vidět například na hlavní stránce, ve výsledcích vyhledávání, v seznamech produktů, v newsletteru (pokud jste udělili souhlas s jeho zasíláním), v produktových kategoriích nebo v rámci parametru Zboží, který jste zvolili, například velikost, barva, cena, typ nabídky. Zobrazujeme je proto, že jsme za jejich zvýraznění obdrželi výhody od našeho obchodního partnera (například odměnu za propagaci daného Zboží).

5. Sponzorované materiály vám můžeme zobrazovat v Obchodě, v newsletteru (pokud jste udělili souhlas s jeho zasíláním), na sociálních sítích, pokud navštívíte naše profily, například na Facebooku, Instagramu, TikToku nebo YouTube.

 

III OBECNÉ PODMÍNKY PRO PREZENTACI ZBOŽÍ 

1. Abychom našim zákazníkům poskytli co nejlepší zážitek z nakupování, používáme v našem obchodě nástroje na podporu umístění/hodnocení Zboží, tj. přiřazování určité viditelnosti nebo váhy výsledkům vyhledávání. Některé z těchto nástrojů jsou založeny na umělé inteligenci, která analyzuje chování uživatelů a pomáhá zobrazovat nejrelevantnější produkty – jak ve výsledcích vyhledávání, v seznamech produktů, tak i v sekci doporučení.

2. Dále můžeme ručně měnit pořadí zobrazování Zboží, doporučovat nové produkty, snižovat pozici ve výsledcích vyhledávání u Zboží, které například neodpovídá ročnímu období, a také zvýrazňovat produkty související s aktuálními kampaněmi a prodejními cíli, například s akcemi, sezónními nabídkami nebo popularitou produktů. Kromě toho mohou mít na pravidla zobrazování Zboží vliv nastavení souborů cookie vybraná uživatelem – pravidla jejich fungování jsou popsána v Zásadách ochrany osobních údajů a cookies.

3. V rámci seznamů Zboží používáme výchozí řazení („Od populárních“) na základě kritéria oblíbenosti produktů. Hlavními parametry, které při tom zohledňujeme, jsou:

a) datum přidání Zboží – můžeme více zvýraznit nové produkty přidané do nabídky Obchodu, 

b) aktuální marketingové a obchodní cíle – například v závislosti na ročním období (v zimě budeme více zvýrazňovat bundy než plavky),  

c) aktuální propagační nabídky – můžeme více zvýraznit Zboží, které je součástí slevy nebo propagační kampaně,

d) ukazatele oblíbenosti – ukazatel prodeje daného Zboží, počet přidání do košíku a počet návštěv produktové stránky, nejoblíbenější produkty s ohledem na aktuální trendy (například produkty z lnu, vínová barva jako podzimní trend). 

4. Způsob řazení Zboží můžete kdykoli změnit výběrem jednoho z následujících kritérií:

a) „Od nejnovějších” -> na začátku seznamu se nachází Zboží, které bylo do Obchodu přidáno nejpozději, 

b) „Od nejlevnějších” -> na začátku seznamu se nachází produkty s nejnižší cenou, 

c) „Od nejdražších” -> na začátku seznamu se nachází produkty s nejvyšší cenou. 

5. Zákazník má navíc možnost filtrovat výsledky vyhledávání podle zvoleného parametru produktu (například typ produktu, velikost, barva, cena, výstřih, délka, střih, materiál, příležitost, vzor).

6. V Obchodě jsme umístili bloky s doporučeným Zbožím, které jsou vytvářeny na základě analýzy dat:

a) Podobné produkty ->, když si zobrazíte produktovou stránku, zobrazíme vám produkty podobné například střihem, stylem, barvou, pohlavím apod.

7. V Obchodě fungují také seznamy Zboží. Jedná se například o: 

a) Novinky -> obsahuje Zboží přidané do Obchodu během posledních 100 dnů,  

b) Košík -> na začátku seznamu se nachází Zboží, které bylo do košíku přidáno nejpozději, 

c) Schránka -> na začátku seznamu se nachází Zboží, které bylo do seznamu přání přidáno nejpozději, 

d) Sestavte si outfit ->, když si zobrazíte produktovou stránku, můžeme vám zobrazit produkty, které jsou na fotografii a tvoří daný styling. 

 

IV VYHLEDÁVAČ 

1. Pomocí vyhledávače můžete najít Zboží podle následujících příkladných kritérií: název produktu, EAN kód, kód výrobce, kategorie (kategorie + barva – např.  zelené tenisky), barva, popis produktu. 

2. Při používání vyhledávače, abychom přizpůsobili výsledky vašim zájmům, zobrazujeme je „od nejrelevantnějších“ na základě následujících parametrů:  

a) slovní shoda – zobrazíme Zboží, jehož název, kategorie nebo vlastnosti nejvíce odpovídají zadanému výrazu,  

b) popularita a historie chování uživatelů,  

c) údaje o počtu zobrazení produktové stránky, nákupech a obchodních pravidlech (např. aktuální marketingové kampaně, sezónnost). 

3. Při používání vyhledávače vám zobrazujeme „doporučené produkty“. To, jaké produkty uvidíte, vychází z marketingových cílů Brandbq a aktuálně probíhajících prodejních / propagačních kampaní.

 

V DALŠÍ PŘÍPADY  

1. Bez ohledu na výše uvedené podmínky pro prezentaci Zboží, pokud souhlasíte s používáním souborů cookie (pro personalizaci), budeme moci zobrazovat Zboží přizpůsobené přímo vaší aktivitě v Obchodě (např. kliknutí, nákupy atd.) za podmínek stanovených v Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookie.