Pomoc
logo MED

POMOC

  • ČASTO KLADENÉ DOTAZY
    ČASTO KLADENÉ DOTAZY
  • DORUČENÍ ZBOŽÍ
    DORUČENÍ ZBOŽÍ
  • PLATBA
    PLATBA
  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ
    VRÁCENÍ ZBOŽÍ
  • REKLAMACE
    REKLAMACE
  • APLIKACE
    APLIKACE
Kde je moje objednávka?

Abyste zjistili, kde se vaše zásilka nachází, potřebujete její číslo. Najdete ho v e-mailu od přepravce s informacemi o odeslání zásilky. Zásilku můžete sledovat na stránkách vybraného přepravce, kam se dostanete přímo z e-mailu. 

V závislosti na zvoleném způsobu doručení můžete kontaktovat přímo příslušnou kurýrní společnost: 

  • v případě dodávky prostřednictvím společnosti DPD kontaktujte prosím zákaznický servis na telefonním čísle +420 225 373 373 (provozní doba zákaznického servisu je uvedena na webových stránkách přepravce), 

  • v případě dodání do zásilkového automatu Zásilkovna je možné kontaktovat infolinku na telefonním čísle +420 216 216 516 (provozní doba kanceláře je uvedena na webových stránkách přepravce) 

nebo 

  • můžete také kontaktovat naši zákaznickou linku na telefonním čísle +420 277 277 440 (9.00–17.00 v pracovní dny) nebo na e-mailové adrese: contact@wearmedicine.cz. Pracovník zákaznického centra zkontroluje, v jaké fázi je vaše objednávka. 

Jak mohu produkt vyměnit nebo vrátit?

VÝMĚNA 

Výměny v obchodě wearmedicine.cz nejsou realizovány. Chcete-li požádat o jinou velikost nebo barvu, vraťte prosím položku v souladu s našimi podmínkami pro vrácení zboží a zadejte novou, samostatnou objednávku. 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

Pordukt můžete vrátit: 

  • bezplatně ve vybraných kamenných prodejnách, 

  • odeslat na adresu na vlastní náklady. 

Podrobný postup pro vrácení zboží najdete zde: https://wearmedicine.cz/l/vraceni-a-reklamace-online

Mohu stornovat nebo změnit obsah své objednávky?

Mohu změnit obsah své objednávky?

Kontaktujte naše zákaznické centrum a my vám zkontrolujeme, jestli objednávku můžeme ještě změnit (např. změnit doručovací adresu nebo produkt).

Jak mohu stornovat objednávku?

Objednávku můžete zrušit přihlášením se do svého zákaznického účtu. Objednávku můžete zrušit do té doby, než začneme s její realizací, tzn. dokud neobdržíte e-mail „Potvrzení objednávky“. Pokud je vedle vybrané objednávky viditelný odkaz „Zrušit objednávku“, je možné zrušení objednávky. Tato možnost je k dispozici jen na omezenou dobu, takže pokud ji nevidíte ve své objednávce, objednávku již nelze zrušit. Máte-li pochybnosti, kontaktujte zákaznický servis.

Mám slevový kód nebo slevu. Mohu je použít při online nakupování?

Ano, slevový kód můžete uplatnit, pokud jsou splněny následující podmínky: kód se musí vztahovat na nabídku e-obchodu, nákupní košík musí splňovat požadavky akce a datum platnosti kódu nesmí být překročeno. Kód je třeba zadat v košíku při dokončování nákupu. Na jednu objednávku lze použít pouze jeden slevový kód. 

Jaký způsob doručení si mohu zvolit?

Wearmedicine.cz poskytuje svým zákazníkům následující formy doručení: 

Kurýr DPD 

Výdejní místo Zásilkovna

Osobní odběr v prodejně Medicine 

Vracím zboží zaplacené na dobírku. Jak bude probíhat vrácení?

Pokud jste objednávku zaplatili na dobírku a vyplnili pole „bankovní účet“ uvedené ve formuláři – peníze vám budou vráceny na účet uvedený ve formuláři. V případě, že jste provedli platbu předem – částku vám vrátíme na platební kartu nebo účet, ze kterého byla platba provedena.

Neobdržel(a) jsem kód pro registraci k odběru newsletteru. Co mám dělat?

Po kliknutí na odkaz v e-mailu potvrzujícím vaši registraci prosím chvíli vyčkejte – slevový kód vám bude zaslán v samostatném e-mailu. Počítejte s tím, že to může trvat až několik minut. Nezapomeňte zkontrolovat i další složky kromě hlavní – e-mail s kódem mohl skončit ve složce SPAM nebo Nabídky.

Jak nahlásím problém s digitální přístupností webu?

Pokud narazíte na problémy nebo nám chcete poskytnout zpětnou vazbu k webové stránce, kontaktujte náš tým zákaznické podpory na následující e-mailové adrese: contact@wearmedicine.cz a podrobně popište:

- Jaký máte problém
- Na které stránce/kde na webové stránce
- Jaké zařízení a prohlížeč používáte
- Jaké asistenční technologie používáte (např. čtečku obrazovky)

Potřebujete pomoc?
pondělí–pátek
9.00–17.00 h
Prostřednictvím výše uvedených komunikačních kanálů můžete podat stížnost a informovat nás o nehodách nebo bezpečnostních problémech, které jste s výrobkem zažili.
Kontaktní údaje
E-mailová adresa pro zákazníky prodejny
contact@wearmedicine.cz
Spolupráce, média
marketing@brandbq.pl
Franšíza
Máte-li zájem o vytvoření franšízové sítě značky Medicine, zašlete prosím svůj dotaz na adresu: franczyza@brandbq.pl
Cooperation
If you are interested in developing MEDICINE brand in other countries than Poland, send your inquiry to us on e-mail address: export@brandbq.pl
KORESPONDENČNÍ ADRESA
(adresa pro vrácení a reklamaci zboží zakoupeného pouze v internetovém obchodě)

DPD CZ S.R.O.
ORLOVSKÁ 803/162,
713 00 OSTRAVA-HEŘMANICE
s poznámkou "e-shop wearmedicine.cz''