Výměna a reklamace PRODEJNY
VÝMĚNA A REKLAMACE ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO V KAMENNÉ PRODEJNĚ
Jak vyměnit zboží? Je to jednoduché!
Níže naleznete pokyny, jak můžete provést výměnu nebo uplatnit reklamaci zboží zakoupeného v kamenných prodejnách.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
- Zákazník může provést výměnu produktu do 14 dnů od data jeho zakoupení.
- Produkt určený k výměně nesmí jevit známky používání a musí mít kompletní sadu visaček.
- Výměnu produktu zakoupeného v kamenné prodejně lze provést v kterékoli prodejně Medicine na území České republiky.
- Podmínkou výměny je předložení pokladního dokladu (účtenky) potvrzujícího nákup zboží v kamenné prodejně Medicine.
- Výměně nepodléhají šperky, spodní prádlo a ponožky. Výměna plavek je možná pouze v případě, že je zachována ochranná hygienická vložka.
REKLAMACE
- Domníváte-li se, že Vámi zakoupené zboží je vadné nebo je v rozporu s kupní smlouvou, můžete uplatnit reklamaci v souladu s příslušnými právními předpisy.
- Reklamace zboží zakoupeného v kamenných prodejnách lze uplatnit ve všech kamenných prodejnách Medicine na území České republiky.
- Při uplatnění reklamace je nutné reklamované zboží donést do prodejny a předložit doklad o jeho koupi.
- Prodávající odpovídá za vadu zboží, která se projeví do 2 let ode dne předání zboží kupujícímu. Kupujícímu nenáleží právo z vadného plnění, pokud vadu způsobil sám. Vadou zboží není ani opotřebení způsobené jeho obvyklým užíváním.
- Prodávající vyřídí reklamaci do 30 dnů ode dne jejího uplatnění a kupujícího bude informovat o způsobu jejího vyřízení.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vážení zákazníci!
Rádi bychom vás informovali, že v našich kamenných prodejnách není možné zboží vrátit. Proto vás prosíme o uvážený nákup. Produkt můžete vždy vyměnit v souladu s výše uvedenými podmínkami.
