Pomoc
logo MED

Výměna a reklamace PRODEJNY

VÝMĚNA A REKLAMACE ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO V KAMENNÉ PRODEJNĚ

Jak vyměnit zboží? Je to jednoduché!

Níže naleznete pokyny, jak můžete provést výměnu nebo uplatnit reklamaci zboží zakoupeného v kamenných prodejnách.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  1. Zákazník může provést výměnu produktu do 14 dnů od data jeho zakoupení.
  2. Produkt určený k výměně nesmí jevit známky používání a musí mít kompletní sadu visaček.
  3. Výměnu produktu zakoupeného v kamenné prodejně lze provést v kterékoli prodejně Medicine na území České republiky.
  4. Podmínkou výměny je předložení pokladního dokladu (účtenky) potvrzujícího nákup zboží v kamenné prodejně Medicine.
  5. Výměně nepodléhají šperky, spodní prádlo a ponožky. Výměna plavek je možná pouze v případě, že je zachována ochranná hygienická vložka.


REKLAMACE

  1. Domníváte-li se, že Vámi zakoupené zboží je vadné nebo je v rozporu s kupní smlouvou, můžete uplatnit reklamaci v souladu s příslušnými právními předpisy.
  2. Reklamace zboží zakoupeného v kamenných prodejnách lze uplatnit ve všech kamenných prodejnách Medicine na území České republiky.
  3. Při uplatnění reklamace je nutné reklamované zboží donést do prodejny a předložit doklad o jeho koupi.
  4. Prodávající odpovídá za vadu zboží, která se projeví do 2 let ode dne předání zboží kupujícímu. Kupujícímu nenáleží právo z vadného plnění, pokud vadu způsobil sám. Vadou zboží není ani opotřebení způsobené jeho obvyklým užíváním.
  5. Prodávající vyřídí reklamaci do 30 dnů ode dne jejího uplatnění a kupujícího bude informovat o způsobu jejího vyřízení.
     

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vážení zákazníci! 
Rádi bychom vás informovali, že v našich kamenných prodejnách není možné zboží vrátit. Proto vás prosíme o uvážený nákup. Produkt můžete vždy vyměnit v souladu s výše uvedenými podmínkami.